Diskuze

Hlavní diskuze je vytvořena zejména pro registrované návštěvníky Nbasket.cz, fanoušky NBA a další čtenáře. Pakliže máte dotaz ohledně NBA, využijte sekci Nbasket poradna. Pro příspěvky a dotazy týkající se článků využívejte diskuze u jednotlivých článků. Jste-li fanouškem určitého týmu, využívejte diskuzí přímo u každého týmu na jeho vlastní stránce. Děkujeme za pochopení.

Zobrazeno 5401-5430 z 5709<<  Předcházející  178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184  Následující  >>
vacin69 | 22. 01. 2013 23:17:49
No a přesně to se dostáváme znovu na začátek diskuze a to je "Proč angažovali Mika d´Antoniho..." :-D
Co se týče té poznámky jestli je možný se z téhle situace dostat trejdem (za předpokladu, že by zůstal D´Antoni), tak nevidím možnost nebo spíš ono ty trejdy by se i daly vymyslet, jenže jeden problém jsou kontrakty těch hráčů a druhej je faktor Kobe, protože
ten styl je hodně založenej i na týmovým pojetí hry (v nejúspěšnější sezoně se celá základní pětka Suns dostala nad hranici 15 bodů za zápas, teda kromě Richardsona, ten měl 14,9 :-D), což s Kobem je nerealný...
Celkově ta situace Lakers je složitá, mně jako fanouškovi Spurs to moc nevadí, ale je mi líto Nasha, protože jeden ze tří nejlepších bílých hráčů za posledních 20 let NBA už bez titulu je a ještě aby byli dva ze tří... :-D
kucko | 22. 01. 2013 22:49:53
tak to áno, Amare v životnej forme s Nashom na rozohrávke + Marion, ktorý bol taký bulldog, to bolo niečo, na čo sa fakt pozeralo. Ale ja aj tak nechápem prečo potom najali D´Antoniho, keď na to nemajú hráčov. Každopádne, momentálne si neviem predstaviť ako zložiť ten tím pomocou trade-ov, aby sedel. Som Lakers fanúšik, ale od čias Kobeho ani jeden draft pick, resp. mladý hráč sa prakticky neujal. Bynum mal budúcnosť ale to je prípad sám o sebe. Chcelo by to skúsiť trocha zariskovať, tak ako s Vlade Divacom za Kobeho.
P.S. strašne sa mi páči ako hrá Clark, nepotrebuje mať loptu, ale v útoku si vždy odohrá svoje, doskočí, síce obrana pick´n rollov je aká je, ale to asi v celom tíme :)

Reakce na zprávu:
vacin69 | 22. 01. 2013 22:24:18
Tak, že potřebuje dobře střílející PF/C máš pravdu, ale do toho systému je na těchto pozicích potřeba i nějakej atlet, což zase Love není a Gasol taky ne. Když se člověk podívá s jakýma hráčema měl d´Antoni s tímhle stylem nejlepší ve Phoenixu, tak to byli všechno atletický typy, kromě Nasha, kterej byl mozek toho všeho.
Nutno dodat, že ten systém byl úspěšnej díky Amaremu, kterej měl životní formu a byl takovej kompromis Griffin-Love a v současnosti si nemyslím, že by někdo takovej v NBA byl.
vacin69 | 22. 01. 2013 22:24:18
Tak, že potřebuje dobře střílející PF/C máš pravdu, ale do toho systému je na těchto pozicích potřeba i nějakej atlet, což zase Love není a Gasol taky ne. Když se člověk podívá s jakýma hráčema měl d´Antoni s tímhle stylem nejlepší ve Phoenixu, tak to byli všechno atletický typy, kromě Nasha, kterej byl mozek toho všeho.
Nutno dodat, že ten systém byl úspěšnej díky Amaremu, kterej měl životní formu a byl takovej kompromis Griffin-Love a v současnosti si nemyslím, že by někdo takovej v NBA byl.
kucko | 22. 01. 2013 22:03:13
Tak D antonimu trebo dobre strielajucich PF/C co urcite Love je. No neviem ci by po tejto Love-ho sezone riskovali taky trejd. Aj ked lepsie ako by mal Howard odist free. Minesote by trejd prospel. A BKN neviem. Vraj sa nechal Deron uz pred sezonou pocut ze bol sklamany z Dwighta, tak ale to su mozno kecy. Kazdopadne uvidime, tento rok bude zaujimavy Deadline :)
vacin69 | 22. 01. 2013 21:30:26
Já si naopak nemyslím, že by Love seděl do toho d´Antoniho systému.V jeho systému potřebuje na tuhle pozici atletickýho hráče, což by nebyl ani jeden z dvojice Gasol, Love.
To že je Love jeden z nejlepších PF ligy je pravda, ale celkově by ho dokázala trojice Lopez, Kirilenko Pekovič nahradit. Navíc Minnesota sice patří co se týče bloků k průměru NBA, ale nemyslím si, že by to bylo díky podkošové dvojici, což by se s Lopezem změnilo.
Co se týče Nets tam záleží v jaké pohodě by byl Howard.
janco52 | 22. 01. 2013 21:17:00
tak Love je momentalne asi najlespie PF v lige aj ked neviem ako po jeho zraneny a do konceptu Di Antoniho zapada ulne skvelo a zase D12 ako hlavna hviezda a s pg ako D-will moze zase hrat svoju hru a minesota ak ku tomu dostane dakych daslich hracov ako brooks tak tiez moze len ziskat a hlavne sa tesim ze ak by to vyslo tak konecne vychod bude mat daky super team ktory moze uskodit MIA
vacin69 | 22. 01. 2013 20:53:26
Já nevím proč, ale na tom trejdu mi přijde jedna věc paradoxní. Pokud by se uskutečnil opravdu jenom s těmahle hráčema. Ten paradox je v tom, že ačkolliv je z téhle trojice Lopez nejslabší, tak nakonec by z toho mohla Minnesota vyjít nejlíp.
janco52 | 22. 01. 2013 19:50:49
ty kokos keby bol ten trade co dali do praksniu parket tak to by bola aka pecka a snad to vyjde aj ked broklin sa si bude musiet vzdat viacej ako lopeza aby ziska D12
kucko | 22. 01. 2013 19:33:34
obmedzenie simulovania v hre, prvý floop(prvé simulovanie) je varovanie, druhý až piaty sú pokuty a od šiesteho a viac hrozí suspendácia na 1 zápas. Proste zabránenie tohto http://www.youtube.com/watch?v=3I65Lqjh4fo

Reakce na zprávu:
liborius85 | 22. 01. 2013 19:19:25
Co je to to pravidlo anti-flopping??
liborius85 | 22. 01. 2013 19:19:25
Co je to to pravidlo anti-flopping??
pivo6 | 22. 01. 2013 18:35:55
No myslím si, že když je HP na -+1 tak bych věřil radši OKC. Mají venku větší sílu...

Reakce na zprávu:
janco52 | 22. 01. 2013 17:00:51
dneska LAC ci OKC? a tak ma hneva ze sa nemozem pozerat bo toto by mal byt tak krasny zapas ale aj ked si myslim ze vyhra LAC tak verim ze OKC to zvladnu
janco52 | 22. 01. 2013 17:00:51
dneska LAC ci OKC? a tak ma hneva ze sa nemozem pozerat bo toto by mal byt tak krasny zapas ale aj ked si myslim ze vyhra LAC tak verim ze OKC to zvladnu
johny4 | 22. 01. 2013 16:49:58
Krausik: jj, pak jsem to same napsal (zkopcil) i do diskuze na idnesu :-)
dajo | 22. 01. 2013 15:48:01
V L.A nerozmíšlali ked podpisovali D´Antonyho to je fakt toto.Neviem o ňom nič no ale ako napísal kucko ked preferuje rýchly štýl tak neexistuje aby to fungovalo v tom tíme čo majú. No neviem ako lavička ale základná 5ka okrem Kobeho a Nasha (ktorému to fungovalo ked bol vo Phoenixe). A ešte ten ich "rýchly" prechod do obrany nemá chybu :D
krausik | 22. 01. 2013 15:06:40
johny,nejsi i na iDnes?
johny4 | 22. 01. 2013 08:20:10
Lakers uz to maji letos seceteny. Aby se dostali do playoff, museli by zbytek sezonu odehrat s vice nez 75% uspesnosi vyher. To je opravdu nerealne.. Skoda, Lakers totiz cely zivot fandim. Tezko rict, jak se z touto situaci vyporadaji, vudel bych to buď na trade Howarda, a nebo na vymenu trenera, ten ma ale tusim dlouhodobou smlouvu.

Dalsi tema JAN VESELY. John Wall je zdravy a Veselka stejne lesti labici, uz po nekllikate dnp coach decision. Videl bych to taky na trade. Nerikam, ze ho chtej vytrejdovat, ale mydlim, ze by mu to prospelo. Tymy jako Totonto, Cleveland a nebo Denver by mu mohli teoreticky sedet lip. Ovsem jestli by se v jinem tymu dokazal prosadit lepe? To asi nikdo nevi :-/
kucko | 22. 01. 2013 06:11:35
ďalší hrozný zápas pre Lakers, nedokážu hrať 48 minút vyrovnane :) no celkovo je pravda že keď sa pozre na papier vyzerá zostava dobre, ale utrénovať to je asi ťažké. Navyše neviem kam sa ponáhlali s volbou trénera, tréner čo preferoval SSOL, rýchly štýl, strely z vonka, zlá defenzíva...a oni ho proste podpíšu na tri roky. D12 mi príde ako iný hráč, už si ani nepametám keď razantne dunkol cez dakoho na poste. Každopádne, Lakers play-off už neuhrajú, zvlášť týmto štýlom, čo je podla mňa škoda, tam by sa možno zmohli.
janco52 | 21. 01. 2013 18:05:15
ale to co vravite to je uloha trenera on ked ma takych hracov ako ma ma im najst idealnu rolu v teame
dusky | 21. 01. 2013 15:44:10
netvrdim ze jsi barbar..;-), kazdy mame pravo na nas nazor, ale podle me DH12 musel vedet, ze jde do tymu, kde proste prvni slovo ma kobe, a svou pozici si bude muset vybudovat, ale s tema trestnyma hodama to uplne pravda neni, pri 79 az 82 zapasech v orlandu hazel od sezony 07/08 mezi 800 az 900 sestkami. a to uz byl volbou cislo jedna. Ted za lakers ma v 37 zapasech 361 vystrelenych sestek. coz je podobny prumer... uspesnost je druha vec, i kdyz ta uz mu klesla pod 50% v posledni sezone za ORL... muzeme vsak spekulovat do jake miry se pod timto podepsali problemy se zady...

Ale s tim ze v tomto problem neni se shodneme, protoze ono tech problemu je u lakers mnohem vic...a ac to vzdycky v par zapasech vypada ze uz nasli spolecnou rec, pak se ukaze, ze to neni tak jednoduche jak to vypada..
bigticket | 21. 01. 2013 13:12:38
:) neboj zápasy sleduju a vidít pořád to samé. A takovej basketbalovej barbar taky nejsem , abych nevěděl že střela po faulu se nepočítá pokud nedá koš,ale s tima šestkama-Howard jich háže míň jak v Orlandu takže v tom to nebude...

Reakce na zprávu:
dusky | 20. 01. 2013 23:58:32
jo, posledni dva zapasy jednoznacne podil na prohrach ma kobe, ale jinak? dyt to je k smichu..porad do kola..v letosni sezone jednoznacne kobe strili s nejvetsi uspesnosti v kariere, a co se tyce howarda..ono pro cloveka kterej nesleduje zapasy a jen se diva na statistiky po zapase, to muze bejt zkreslujici...ale je celkem dulezity si uvedomit, ze pri faulu na hrace, pokud neda kos, tak se nezapocitava do strel..a to ze ma howard pravidelne pres 10 sestek znamena vetsinou minimalne 5 pokusu o strelbu, kdy byl zfaulovan..to jen tak na okraj..
janco52 | 21. 01. 2013 11:44:16
tak akoze mi pride hlupe hovorit ze D12 sa tam nehodi ked pred seonou sa pisalo ako o najsilnejsej prvej 5ke vsetkyc cias ved si trebo uvedomit ze d12(najviac bodov po pick and rollov) a Nash(najviac asistencii po pick and rolle) za minuly rok dalej jeden s najlebsie skorujucich hracovvsetkych cias a pall gasol ktory vie vystrelit aj z dialky cize tam nejde o to ze sa tam D12 nehodi tam ide o to ze Trener si nevie dat rady a spravne pouzivat tych hracov ktorych tam ma respektive mozno Kobe si neda povedat a tu loptu che mat viacej ako Nash a ako to tu pisali viacery strasne zla chemia v teame a slaba lavicka a dost nevhodny trener su tie veci precu sa kde su
mika | 21. 01. 2013 11:07:36
moc hezky napsáno !!
Ale proboha, tohle si vedení LAL neuvědomovalo, když o DH stálo ??? A on sám taky ?

Reakce na zprávu:
johny4 | 20. 01. 2013 11:00:21
Když to navážu, tak tady je krásně vidět rozdíl mezi Orlandem a Lakers. Orlando hrálo na svou superstar Centr, který je pod košem ohromně nebezpečný, takže se musel zdvojovat. To paradoxně vedlo k tomu, že hráči na perimetru měli wide open shots. Když máte v týmu několik dobrých střelců v té době Richardsony, Redick a Anderson - který zároveň nejsou, tak silný, aby jste je museli neustále presovat. Takže stačilo, aby Howard na sebe nalákal obránce a vyhodil ven. Popřípadě sám zakončil.
V Lakers je hlavní postavou Kobe, to znamená, že Kobe nemá tolik open shots, ale svým způsobem si za to může sám. Respektive styl hry. Vždycky je lepší hrát primárně na hráče pod košem. Kdyby hráli víc přes Howarda, tak Kobe bude mít více lehkých střel a bodově by na tom byl skoro stejně.

Btw dneska Denver - Oklahoma, bude zajímavý. Denver moc domácí zápasy nepouští! (wash byl vyjímka)
kucko | 21. 01. 2013 09:21:32
Ja neviem proste, lahko sa to hovorí ale keď vidím Howarda, tak mi nepríde v útoku dominantný. Keď som videl Shaqa, ten v útoku smeče s faulom cez hráča, jeho proste nešlo odstaviť a zastaviť. Síce sa basketbal odvtedy zmenil, ale Howard už nie je v útoku taký razantný. Teda je, ale každý štvrtý zápas...Neverím že menšie fauly ho dokážu takto zastaviť. Howard si tie strely musí vytvoriť, on loptu dostane len si musí vytvoriť pozíciu, doskočiť v útoku. Niečo ako to robil J.Hill, škoda že sa zranil
dajo | 21. 01. 2013 06:19:21
zase tie strely nemôžeš brať úplne takto pretože on môže byť faulovaný a popritom nemusí mať ani loptu alebo len hrajú signál chápeš ako to myslím ? :)
dusky | 20. 01. 2013 23:58:32
jo, posledni dva zapasy jednoznacne podil na prohrach ma kobe, ale jinak? dyt to je k smichu..porad do kola..v letosni sezone jednoznacne kobe strili s nejvetsi uspesnosti v kariere, a co se tyce howarda..ono pro cloveka kterej nesleduje zapasy a jen se diva na statistiky po zapase, to muze bejt zkreslujici...ale je celkem dulezity si uvedomit, ze pri faulu na hrace, pokud neda kos, tak se nezapocitava do strel..a to ze ma howard pravidelne pres 10 sestek znamena vetsinou minimalne 5 pokusu o strelbu, kdy byl zfaulovan..to jen tak na okraj..
bigticket | 20. 01. 2013 23:50:31
Kobe sice dává solidní body ,ale s jakou úspěšností a kolik pak střel zbyde na Howarda?Lakers by si měli uvědomit ,že chyby nebudou v hráčích okolo Kobeho.
dusky | 20. 01. 2013 22:08:45
lakers uz skoro pravidelna tragedie. zapas si nezaslouzili vyhrat, jejich laxnost byla misty az do oci bijici...ale popravde vykon rozhodcich zapasu moc nepridal..(vylouceni howarda nebylo za protesty, ale za druhou technickou, ktera nebyla, o nekterych rozhodnutich ke konci nemluve, ale jak rikam, v tom problem nebyl...s timhle vykonem dostanou v chicagu a memphisu tak o 30...
kingmatesdiaz | 20. 01. 2013 21:58:35
Birdman späť na palubovky, síce za Heat ale snáď si zahrá dosť minúť a pomôže im na doskoky. Premňa je to elitný blokár ktorý vždy prinesie veľa energie na ihrisko a takisto rozohní aj fanúškov.
kucko | 20. 01. 2013 21:26:50
darmo, hráči môžu byť skvelý, chemistry neovplyvníš. Tak ako volakedy sa nedalo pozerať na hru mela s amarem, tak to teraz nejde v Lakers. A nie je to len súhra Howard-Kobe, celkový systém hry im nevyhovuje, hrať sa na 3kových špecialistov...a niekedy mi príde ak keby nikto v tíme nevedel brániť. Pritom Kobe, Howard, MWP, dokonca aj Ebanks sú velmi dobrý obrancovia. Ale dokopy to nejde. A tá obrana Pick´n roll to tak na základnej škole nebránia deti :D

Reakce na zprávu:
dajo | 20. 01. 2013 21:02:12
fantastické vracanie sa do obrany ... ach jaj
dajo | 20. 01. 2013 21:02:12
fantastické vracanie sa do obrany ... ach jaj

Uživatelské menu

Vyhledávání

Hledaný výraz:

LiveScore

INDIND-CLECLE103:108(54:54)Review
BOSBOS-DETDET119:94(59:46)Review
PHIPHI-MIAMIA98:91(51:49)Review
CHICHI-PORPOR110:107(54:49)Review
UTAUTA-MINMIN83:83(59:53)LIVE 37'
GSWGSW-NYKNYK22:30(22:30)LIVE 13'
SACSAC-MEMMEM32:32(32:32)LIVE 13'
LALLAL-ATLATL2:11(2:11)LIVE 3'

Přímé přenosy v TV

banner 300x250 pixel

Nejtipovanější zápasy

Narozeniny hráčů

19.03.Daniels, Antonio49 let
19.03.Miller, Andre48 let
19.03.Turkoglu, Hedo45 let
19.03.Teodosic, Milos37 let
19.03.Grantham, Donte29 let

Aktuální přestupy

Aktuální zranění

18.03.NYKAnunoby- loket
18.03.CLEMitchell- koleno
18.03.BOSHoliday- koleno
18.03.BOSHauser- kotník
18.03.ATLGriffin- noha
17.03.WASAvdija- koleno
17.03.LALDavis- oko
>> všechna zranění
banner 300x250 pixel

Nejnovější komentáře

17.03.2024 09:31 - zkukol - Ahoj, v tabulkách konferencí nepočítate s Play-in. [Hlavní diskuze]
14.03.2024 11:28 - zkukol - Jste si jistí tou bilancí Orladna. Staví tam tým s potenciálem, ale že by 4 sezo... [Hlavní diskuze]
22.02.2024 13:37 - David Kolář - Nbasket.cz - Děkujeme za upozornění. Chyba byla opravena! [Hlavní diskuze]
20.02.2024 19:18 - zkukol - k článku o Nets, Steve Nash tam přišel až s Durantem ne v roce 2016... [Hlavní diskuze]